Za Bride_ The Story

M-a grabit in ziua aceea, ca niciodata. Nu l-am vazut  niciodata atat de dedicat, de a ajunge la timp, la o anumita ora. M-am gandit ca trebuie sa fie emotiile de sfarsit de an de medicina.

” Tii, ce mandra sunt. Dragul meu drag, a terminat Facultatea de Medicina”, zamboceam in sinea mea. ” Cine naiba ar fi crezut ca o sa ma marit cu un doctor?”

Am incercat cat am putut eu de tare sa fiu gata la timp. Dar nu mi-a iesit. Pentru ca am vrut sa fiu cea mai frumoasa din toata acea adunare, cea mai frumoasa pentru el, sa stie ca sunt acolo, deplina, sprijinindu-l, in timp ce isi bea cocktailul de final de an, impreuna cu colegii lui. M-a chinuit tare pana am gasit o tinuta care sa-i placa.

” Rochia asta nu, asta e prea deschisa, asta e prea lunga, in aia nu ti se vede corpul,……aaaaaaa, asta e zise el la salopeta scurta, negru cu portocaliu, achizitionata din Anglia. Asta e, esti minunata, o sa fii cea mai frumoasa. Si vreau sa-mi promiti ca o sa te simti bine, no matter what, da? “

-” Normal, ce tot zici. Dau doua dusti pe gat si sunt gata sa socializez in toate limbile posibile”.

“Ufffff, ca tare agitat mai esti”, imi aud gandul. Dar nu zic nimic, ma execut.

Cheie, parfum, usa, lift, masina, goana. GPS, unde e adresaaaaaaa?

In goana mare, ne tot invartim prin jurul lacului Floreasca, cautam ceva, un club, nu stiu ce club dar stiu ca trebuie sa ma uit dupa un semn “Betty Ice”. Ne invartim in cerc, urlam de pe cealalta parte a strazii, din masina, la un taximetrist sa ne ajute. Omul, disponibil, da explicatiile de rigoare si in sfarsit, sunt eliberata. : ” Gata, am ajuns, suntem aici, nu mai trebuie sa fii stresat”, ma aud. Ma simt atat de vinovata, sper sa mai prindem pozele si sper ca pozarul nu a plecat . Am inteles ca turcoaicele platisera un fotograf profesionist sa vina sa le faca poze si era platit cu ora. Ca atare, pentru ca noi am intarziat destul de mult, e posibil sa-l fi ratat.

“Nu-i bai, ma gandesc. “am si eu camera jmekera, le fac eu poze si inca gratis”. Ajungem la intrare si o domnisoara zamboceste cand Tal ii spune: Bed 6. 

“Mama, dar ce liniste e,” ma aud. ” Astia n-au habar sa se distreze”. Si il apostrofez si pe el: “Uita-te si tu, cat m-ai alergat, cat m-ai presat, hai hai hai, si astia, unde sunt? Nici macar nu a ajuns nimeni”. Si el tot mai grabit: ” Hai iubita, hai”…Fierb de ciuda dar tac si inghit. Ajungem in dreptul patului 6 si vad pahare multe, sampanie, dar nu ma prind. Lipseste ceva. De-abia cand o vad pe Deuta cu un trandafir in mana, realizez. Mi-au copt-o la modul cel mai original posibil. Apare si Bubu cu alt trandafir si incep sa iasa de prin toate colturile, toate dragele cu care mi-am impartit ani buni de viata, cu care am cladit istorii si amintiri, fiecare cu un trandafir alb care poarta eticheta cu numele lor si fiecare cu putin mov. 🙂

Cand am vazut-o pe Deuta, am inceput sa plang si am luat-o la fuga. Iar ele au inceput sa fuga dupa mine. M-am oprit in bratele Laurei, owl a mea, care m-a pupat cu lacrimi in ochi, in timp ce primeam trandafiri si felicitari. Iubitul, a disparut repede din peisaj, poza, sarut, cheie masina, ” take care of her” si dus a fost. 

Pana sa apuc sa ma dezmeticesc, eram deja intr-o rochie alba, cu voal pe cap, cu diadema, manusi, gentuta si o panglica mare, atarnanda pe care scria ” Za Bride”. Jur ca am cele mai frumoase si mai geniale prietene din toata lumea asta mare, JUR.

Am plans mult de emotie si le-am pupat pe fiecare in parte, si mi-au imbogatit sufletul, fiecare in parte. Repede, printre pupaturi, primesc in brate un tort MOV pe care scrie: ” Ma marriiiiiiiiiiiiiiiiiit”. Da, incep sa inteleg mai multe. Si lacrimile tot curg si nu vor sa se opreasca si trebuie sa zic ca sunt de fericire. Poze cu grupul, poze cu tortul, filmulete, emotie multa si ne indreptam spre patul gigant, de la Bed 6 din White Club. Tequila pe gat rapid, 2 bucati cat sa n-apuc sa-mi dau seama ce se intampla si incep sa curga cadouuuuurile, poze cu mesaje talcuite ce ma fac sa plang iar, imbratisari, Pandora, soare de la Bubu, tablou, familie de lebede, porumbei, geanta plina cu Oreooooo si povesti, povesti despre istoria noastra impreuna. Si alte lacrimi, dar pe cuvant ca erau de fericire, pe cuvant. Si evident mai multa bautura. Si poze si rasete si amintiri si….sunt niste lucruri pe care am sa le tin doar pentru gandul meu. Pentru ca sunt unele emotii, unele ganduri, unele simtiri, pentru care inca nu s-au inventat cuvinte. 

Povestea: Cu cateva zile in urma, imi dau seama dintr-o discutie cu prietena mea cea mai buna, owl a mea, ca datorita unor confuzii legate de prezenta mea in Romania( “Cand ziceai ca ai zborul, week-end-ul viitor, fuck dar n-am pregatit petrecerea……!!!!!!???????”), imi dau seama asa cum ziceam, ca nu voi avea o petrecere de burlacite la care sa participe, toate dragele mele.

Parte din cuvioasele mele dragi, pe care le ador ca sunt maxim de creative si de frumoase la suflet si de minunate, ne pregatisera acum vreo doua saptamani, mie si Elenitei, cea de-a doua miresuca din gasca, o petrecere de burlacite de tip Hollywoodian. Cu rezervare la salon de VIP, cu bautura multa, cu Sorinica care mai mai sa-l ia la bataie pe unul de calcase misterios pe langa o margine a canapelei unde stateam, unde se aflau 2 cutii la fel de misterioase, pe care noi de-abia tarziu am apucat sa intelegem ce era in ele, cu tricouri cu slogan” Astazi, beau si ma distrez, maine ma casatoresc”, unde fiecare avea cate un cuvant si evident ca la noi a ajuns” Ma casatoresc”, cu manusi lungi albe, cu palarii iscusite de pus pe cap care sa semnifice voalul, cu jartiera si evantai si cutiile alea gigant pline de mesaje cu talc pentru viitoare sotii si cu cate un Jurnal ales, in care ele pregatisera alte suprize,….pe langa toata aceasta minuneeeee de surpriza ce mi-a tradus mie inca o data cat sunt de speciale si cat sunt de norocoasa ca le am in viata. Deci, avusesem deja o petrecere geniala de burlacite, e adevarat, ca nu a fost cu toate dragele mele dar a fost cu drage de-ale mele, ca atare nu aveam de ce sa ma bocesc foarte tare, ca nu voi avea the party cu the drage, cu toate. Si totusi, m-am bocit vreo ora si jumatate, fara intrerupere, ca o lebada cu aripile rupte, in bratele iubitului meu si sub privirea ingrijorata a mamei, care a trebuit sa astepte pana cand mi s-au potolit suspinele ca sa inteleaga ce s-a intamplat. Dupa ce mi-a trecut focul pasiunii, m-am linistit si m-am bucurat ca avusesem cel putin o petrecere de burlacite, organizata maxim de dragele mele cuvioase. Nu m-am mai gandit la asta si cand am vorbit cu draga de owl a mea, care se scuza timid ca a fucked it up, am incercat sa o consolez si sa-i spun ca e ok, ca ne luam noi doua un week-end la intoarcere si bem pe nerasuflate, si sa nu se mai gandeasca la asta. I-am marturisit ca m-am bocit putin dar ca am realizat ca exista pe lume, lucruri mult mai tragice decat sa nu ai parte de petrecerea de burlacite, ca atare, suntem ok. 

Ceea ce n-am stiut eu a fost despre complot, despre discutiile dintre Tal si ea, despre eforturile ei de a face ca toate fetele din lista sa fie acolo, si cu vreo 4 absente( motivat din cate am inteles) au fost cam toate, despre cum toata lumea stia si atunci cand ma alintam, ca ia uite ca nu o sa bem inainte sa devin o doamna, erau extrem de expeditive, ceva la modul” stii ce, hai lasa-ne, ca exista lucruri mai importante decat asta”. Cum ziceam, ma resemnasem….pana la…

M-a grabit in ziua aceea cum nu m-a grabit niciodata.

4 zile a avut la dispozitie draga mea, sa organizeze petrecerea de burlacite cu prezenta generala de gagici misto. Nici nu vreau sa-mi imaginez cate telefoane s-au dat, cate mailuri s-au schimbat, stiu doar ca apreciez mult efortul si ca le iubesc pe fiecare in parte intr-un fel cu totul aparte si cu totul special.

Iar pe tine, draga mea owl, te iubesc intr-un miliard de feluri diferite dar in toate la fel de mult.

Va multumesc pentru tot.

“Am un nod in gat si nu-mi iese decat multumesc. Insa aduna in el atat de multa recunostinta si dragoste, ca universul nu le poate cuprinde. Te iubesc Laura Oprea pentru ca esti owl a mea si BFF de atat de muuuuuuuult timp, esti absolut fabuloasa. Multumesc ca mi-ai organizat o petrecere de burlacite de vis. Va multumesc tuturor dragelor din viata mea pentru ca ati ajutat-o pe Laura sa o faca posibila :*”

Si multumesc si dragului din viata mea, cu care am ales sa-mi petrec restul vietii.

Pe cuvant, ca sunt cea mai bogata.

Image